Kde jsem: prohifi.cz > Reklamace

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

Je nám líto, že došlo k problému s výrobkem od nás. Pokud je výrobek v záruční lhůtě (ze zákona je na nové zboží délka záruky 24 měsíců od data prodeje, není-li uvedeno jinak), lze závadu řešit v rámci reklamace.

Pokud je zboží ještě v záruce, jsou zde 2 možnosti:

  1. odeslat zboží k nám … univerzální řešení
  2. odeslat zboží přímo do servisního místa … je možno pouze u některých značek – viz níže servisní místa

Je-li to možné, doporučujeme využít 2. varianty. Pokud zboží odešlete přímo k nám, odesíláme zboží do stejného servisního místa. Ti jej poté vracejí zpět k nám, tj. ve výsledku se doba vyřizování reklamace prodlouží o dobu transportu zboží od nás do servisu a zpět ze servisu k nám. Pokud využijete 2. variantu, máte tedy zboží u sebe minimálně o 2 pracovní dny dříve.

Dříve než k nám zboží odešlete, snažte se vyloučit všechny jiné příčiny nefunkčnosti. Pokud v servisu zjistí, že je výrobek v pořádku, mohou si účtovat cenu za práci servisního technika, kterou budeme následně fakturovat my Vám. V praxi k tomuto ovšem dochází velmi zřídka.

Kam odeslat zboží?

Pokud odesíláte zboží k nám, odešlete jej prosím na tuto adresu:
prohifi.cz
Tomanova 1832
44001 Louny

Co vše je potřeba odeslat?

Pokud zboží odesíláte na reklamaci, je potřeba odeslat následující:

  1. zboží … nemusí být odesíláno v původním balení, ale snažte se jej prosím dobře zabalit tak, aby nedošlo k případnému poškození během dopravy k nám. Za případné poškození, ke kterému dojde po cestě k nám, neručíme
  2. kopii nákupní faktury … od reklamovaného zboží
  3. popis závady … specifikujte prosím co nejlépe co nefunguje jak by mělo, případně i jak k závadě došlo, jak přesně byl výrobek zapojen atd. Pokud došlo k problému např. u jednoho středobasového reproduktoru, viditelně jej označte
  4. externí záruční list … k některému zboží je vydáván samostatný záruční list. Pokud jste jej ke zboží dostali, odešlete jej prosím taktéž

Jak reklamace probíhá?

Na vyřízení reklamace je ze zákona stanovena lhůta 30 kalendářních dnů (pokud by konec reklamace připadl na sobotu, neděli nebo státní svátek, posouvá se konec reklamační lhůty na nejbližší následující pracovní den). Tato lhůta se počítá ode dne následujícího po přijetí zboží, tj. např. pokud zboží odesíláte v pondělí a my zboží přijmeme v úterý, 30denní lhůta se začíná počítat od středy.
Jakmile zboží přijmeme, ihned jej odesíláme do servisu. Během řešení reklamace nás servis obvykle nijak o průběhu neinformuje, tj. neumíme Vám poskytnout bližší informace, kdy a jak bude reklamace vyřešena. Přesný výsledek známe až po přijetí zboží od servisu. Přijaté zboží ihned odesíláme k Vám.

Servisní místa

Značka Adresa servisního místa Telefon
Alpine ODIS, Ovenecká 751/7, 170 00 Praha-Holešovice +420 603 231 923
AIV Maxx Czech Team, s.r.o., Slovanská 117, 326 00 Plzeň +420 776 009 614, +420 774 348 384
Autotek Maxx Czech Team, s.r.o., Slovanská 117, 326 00 Plzeň +420 776 009 614, +420 774 348 384
Boss Audio Audiopro s.r.o., Lužná 591, 160 00 Praha 6 +420 257 011 177
Crunch Maxx Czech Team, s.r.o., Slovanská 117, 326 00 Plzeň +420 776 009 614, +420 774 348 384
Dego SEKIN PRO AUDIO s.r.o., Jeneweinova 2, 617 00 Brno – Komárov +420 604 879 611, +420 732 407 776
Helix SEKIN PRO AUDIO s.r.o., Jeneweinova 2, 617 00 Brno – Komárov +420 604 879 611, +420 732 407 776
Hifonics Maxx Czech Team, s.r.o., Slovanská 117, 326 00 Plzeň +420 776 009 614, +420 774 348 384
Mac Audio JBPtech spol. s r. o., Přílucká 2382, 760 01 Zlín +420 577 902 530
Magnat JBPtech spol. s r. o., Přílucká 2382, 760 01 Zlín +420 577 902 530
MB Quart Maxx Czech Team, s.r.o., Slovanská 117, 326 00 Plzeň +420 776 009 614, +420 774 348 384
Pioneer BaSys CS, s.r.o., Sodomkova 1478/8, 102 00 Praha 10 – Hostivař +420 234 706 740, +420 234 706 741
Sinus Live SEKIN PRO AUDIO s.r.o., Jeneweinova 2, 617 00 Brno – Komárov +420 604 879 611, +420 732 407 776